U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Geen producten geselecteerd.

Zoeken

Algemene voorwaarden 

Levering

 

U kunt met creditcard betalen bij het bestellen van een artikel. U kunt betalen met het volgende, IDEAL, PayPal en Creditcards: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro en American Express. Houd er rekening mee dat als u een bankpas gebruikt, uw bank het geld op uw rekening reserveert, maar we zullen geen geld van uw account opnemen voordat de bestelling is verzonden. Bij gebruik van een bankpas kan een kleine vergoeding worden toegepast op de transactie. De bestelling wordt binnen 1-4 werkdagen verzonden. Uitzonderingen op deze regel gelden voor artikelen waarbij wordt vermeld dat het artikel is opgeslagen in een extern magazijn en dus een langere levertijd heeft. Een normale levertijd voor adressen in Nederland is 1-7 werkdagen nadat we de bestelling hebben verzonden. Alle bestellingen worden geleverd via GLS of DHL

 

Alle items worden geleverd zolang de voorraad strekt. Hshop.eu geeft de werkelijke voorraad weer, wat betekent dat items alleen op de website worden weergegeven als ze beschikbaar zijn in ons lokale magazijn, in een afgelegen magazijn of als ze bij de fabrikant worden besteld. In het geval van het bestellen van zowel voorradige artikelen als items die zijn gemarkeerd als bezorgingsitems, behoudt Hshop.nl zich het recht voor om de bestelling gedeeltelijk of als geheel te verzenden wanneer het leveringsitem op voorraad is. Reserveringen worden gemaakt met betrekking tot beëindigde artikelen, prijswijzigingen, drukfouten en / of wijzigingen in vergoedingen.

 

Wanneer u goederen bestelt die met DHL Express worden geleverd en buiten de Europese Unie worden verzonden, bent u aansprakelijk voor het betalen van eventuele inkomende belastingen die uw lokale douaneautoriteit passend acht.

 

Als u een schoen besteld die in de 'PRESALE' is, houd dit in dat de schoen snel verwacht wordt, maar nog niet uit voorraad leverbaar is. Wees ervan bewust dat u bij het bestellen van een Presale schoen een langere levertijd kunt verwachten. Bij het bestellen van een Presale schoen stelt u uw maat veilig voordat deze uitverkocht is en wordt de schoen naar u verzonden zodra de schoen in het Hshop magazijn geleverd wordt. 

 

Recht op teruggave - recht op annulering

 

Alle artikelen kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden vanaf de dag dat u het artikel heeft ontvangen.

Op maat gemaakte artikelen worden niet gerestitueerd en kunnen niet worden geruild. Dit betekent dat producten met afdrukken van welke aard dan ook niet kunnen worden geretourneerd. Deense consumentenovereenkomstenwet, paragraaf 18, deel 2, nr. 3.

Het recht om het artikel te retourneren vervalt als u het product gebruikt op een manier die de waarde van het artikel duidelijk vermindert.

 

Retour vracht

 

Uw pakket is belangrijk voor ons! Daarom moeten alle geretourneerde pakketten traceerbaar zijn. Uw pakket heeft een retourlabel dat is meegeleverd bij GLS. Als deze ontbreekt, kunt u hier een nieuwe downloaden: https://goo.gl/EMoUvw en het kost slechts €5 om dit label te gebruiken, dat wordt verrekend bij ontvangst van het geretourneerde pakket.

 

Daarom moet het pakket aan de juiste vervoerder worden overhandigd en is het belangrijk dat u een ontvangstbewijs ontvangt voor het inleveren van het pakket. Dit is uw bewijs dat het pakket is verzonden.

 

Ruiling of geld terug

 

Gebruik bij het indienen van uw items het bijgevoegde retourformulier en vul de vereiste gegevens in. In het formulier kunt u ervoor kiezen om een andere maat, een tegoedbon of uw geld terug te ontvangen. Als het gewenste product uitverkocht is, wordt een tegoedbon uitgegeven tenzij anders wordt gevraagd.

 

Vergeet niet dat u het artikel goedkoop kunt retourneren met ons retourlabel.

 

Express-return

 

Als u wilt dat de vervanging extra snel gaat of als u ervoor wilt zorgen dat de juiste maat / kleur niet uitverkocht is, kunt u meteen uw nieuwe artikel bestellen en vervolgens het item "ongewenst" retourneren met het bijgesloten label voor slechts  5€. Op die manier zorgen we ervoor dat uw bestelling snel wordt verwerkt en ontvangt u uw nieuwe artikel zo snel mogelijk.

 

U kunt ook wachten om het nieuwe artikel te bestellen totdat we het geld hebben teruggestort.

 

Algemene informatie

 

De verwerkingstijd is meestal 5-7 werkdagen nadat we het item hebben ontvangen. Er zal altijd een retourschema in het pakket zitten en als het verloren is, kun je het hier downloaden

 

Het is niet mogelijk om geld terug te storten naar andere accounts dan die gebruikt zijn voor de aankoop. Als het artikel is gekocht met een cadeaubon, moet het artikel worden geretourneerd en een nieuwe cadeaubon / voucher zal naar u worden verzonden.

 

Als u van gedachten verandert over een aankoop, moet u het artikel retourneren in dezelfde staat en hoeveelheid als toen u het ontving. Dit betekent dat het artikel niet is gebruikt, alle originele labels eraan moeten zitten en het artikel niet gewassen is. Het is belangrijk dat u het artikel verpakt in het originele verpakkingsmateriaal waarin u het oorspronkelijk hebt ontvangen, of dat u het veilig in een zak of doos verpakt, zodat u het retouretiket of de tape niet rechtstreeks op de originele verpakking van het artikel plakt, bijv een schoenendoos. Het recht op teruggave is gedeeltelijk niet langer van toepassing als u het artikel op een manier gebruikt heeft die duidelijk de verkoopwaarde schaadt. Als het artikel is gebruikt of gewassen, is het 50% van zijn verkoopwaarde of meer kwijtgeraakt en in alle gevallen zal worden beoordeeld of het artikel geschikt is om te worden verkocht en zal de terugbetaling hierna worden aangepast.

 

Persoonlijke informatie bij het kopen van een artikel

 

Bij het plaatsen van een aankoop op onze website verzamelen we een aantal persoonlijke gegevens over u. De informatie die we registreren bevat uw voor- en achternaam, uw adres en uw e-mailadres. Deze informatie wordt niet als versleuteld opgeslagen en ook niet als versleuteld verzonden. Bij het winkelen op onze website gaat u ermee akkoord dat wij u de mogelijkheid bieden om deze persoonlijke informatie toe te voegen via uw e-mail of telefoonnummer. Dat betekent dat uw persoonlijke informatie openbaar beschikbaar is en toegankelijk is wanneer u uw telefoonnummer of e-mailadres kent. Als u deze persoonlijke gegevens wilt verwijderen, neem dan contact op met de klantenservice die uw gegevens zal verwijderen.

Creditcardinformatie is gecodeerd. We slaan uw creditcardgegevens niet op. Bij het invoeren van uw e-mailadres of telefoonnummer accepteert u dat we mogelijk contact met u opnemen per e-mail of sms met betrekking tot informatie over uw bestelling of een aanbieding. Houd er rekening mee dat u ons persoonlijke gegevensbeleid ("uw gegevens behandelen") accepteert wanneer u onze website gebruikt, inclusief ons gebruik van cookies. De gegevens die u ons verstrekt bij een aankoop waarbij u per kaart betaalt, zijn gecodeerd (SSL) en alleen PBS heeft er toegang toe. Het geld wordt onmiddellijk na het verwerken van de bestelling en GLS of DHL van uw kaart afgeschreven.

 

Cadeaubonnen of campagnes

 

Het gebruik van cadeaubonnen vereist dat u akkoord gaat met de volgende algemene voorwaarden. De elektronische cadeaukaart vervalt na 1 jaar. De maximale grootte van de voucher is €250. We nemen geen verantwoordelijkheid voor verloren, vergaan, gestolen of gedeactiveerde cadeaubonnen. We behouden ons het recht om deze voorschriften te wijzigen. Een cadeaubon of campagnecode is geldig als betaling, onderdeel van een betaling of als korting bij het winkelen op onze website. Het bedrag dat u uitgeeft, wordt van het saldo afgetrokken en als er een resterend bedrag is, wordt dit op uw kwitantie vermeld. Cadeaubonnen kunnen niet worden gebruikt om cadeaubonnen te kopen. U kunt worden geïnformeerd over uw huidige saldo door contact op te nemen met de klantenservice. Zorg dat je de cadeauboncode bij de hand hebt.

 

Productkwaliteitsclaim

 

Bij Hshop.nl controleren we alle items voordat ze worden verzonden. Als er echter nog steeds een fout of defect in een artikel optreedt, neem dan contact op met de klantenservice om dit aan de kaart te stellen. Ze reageren binnen 24 uur (behalve in het weekend) op uw vraag en sturen u een retourlabel. Dit retourlabel moet samen met het item worden geretourneerd. Dit is geen vereiste, maar het maakt de verwerking van uw zaak eenvoudiger en minimaliseert zo de tijd voor ontmanteling van het geclaimde item.

Bij het winkelen op hshop.eu heeft u natuurlijk 24 maanden om uw klachtrecht uit te oefenen. Dit betekent dat u het gerepareerde, geruilde artikel kunt laten retourneren of een korting op de prijs kunt krijgen. Het is natuurlijk een vereiste dat de claim legitiem is en dat de fout of het defect niet het gevolg is van een onjuist gebruik van het product of ander schadelijk gedrag. Hshop.eu is niet verantwoordelijk voor eventuele verkleuringen of claims als gevolg van het gebruik van een reinigingsmachine of iets dergelijks. Artikelen die worden geretourneerd met een kwaliteitsclaim, worden binnen zeven werkdagen gerepareerd of geruild door een nieuwe levering, vanaf de dag dat we het artikel ontvangen. Als het ruilartikel niet langer op voorraad is, wordt het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen aan u gecrediteerd.

Je moet een kwaliteitsclaim indienen binnen een "redelijke termijn" nadat je het defect in het artikel hebt ontdekt. Als u binnen twee maanden na ontdekking van het defect een claim indient, wordt de claim als tijdig beschouwd - als dat niet het geval is, zal dit niet als tijdig worden beschouwd.

Als de claim legitiem is, vergoeden wij u uiteraard de verzendkosten (binnen redelijke grenzen) of sturen we u een retourlabel.

Wanneer u het artikel retourneert, dient u ons op de meest gedetailleerde manier op de hoogte te stellen van het probleem of defect. Houd er rekening mee dat we geen pakketten accepteren die contant worden verzonden op aflevering (COD) of iets dergelijks.

Houd er rekening mee dat het artikel altijd in een veilige verpakking en verpakking moet worden geretourneerd. Vergeet ook niet om een ontvangstbewijs met uw verzendkosten op te sturen, zodat we de verzendkosten kunnen vergoeden.

 

Retouradres voor GLS, DPD, DHL en Bring

HSHOP A/S

Eksportvej 1
8653 Them
Danmark

 

Klachten

 

Mochten er klachten ontstaan over een aankoop of een product, dan kunt u een geschreven klacht richten aan info@hshop.nl. Om de verwerkingstijd te minimaliseren, raden we aan dat u ons eerst belt en ons de kans geeft om eventuele fouten te corrigeren. Elk geschil dat kan ontstaan tussen hshop.eu en de eindgebruiker is onderworpen aan de Deense wetgeving.

 

Marketing

 

U kunt te allen tijde alle verschillende activiteiten op hshop.eu annuleren door een e-mail te sturen naar onze klantenondersteuning. Als u geen postings of updates op virale media meer wilt ontvangen, kunt u dit op elk gewenst moment eenvoudig annuleren. Neem contact op met de klantenservice als u niet zeker weet hoe u dit moet doen. Als u zich wilt afmelden voor onze nieuwsbrief, kunt u dit doen onderaan de e-mail, bij Hshop.nl kunt u zich handmatig abonneren / afmelden.

 

Anders

 

Uw winkelmandje wordt opgeslagen als u zich registreert op de website. Op deze manier wordt uw winkelmandje naar u gemaild als u niet door gaat met uw bestelling.

Je moet de leeftijd van 18 jaar hebben bereikt om te winkelen bij hshop.eu. Je moet toestemming van je ouders hebben als je jonger bent dan 18 jaar.

Als u nog vragen heeft, neem dan contact met ons op via info@hshop.nl.